بهترین-جراح-بینی

نمونه کار بینی

آنچه می خوانید...

امروزه یکی از شایع ترین و محبوب ترین جراحی های زیبایی، جراحی بینی می باشد. این جراحی با هدف رفع مشکلات تنفسی و تناسب فرم آن و بهبود شکل ظاهری آن، انجام می گیرد. اگر در این جراحی، اصول مهم رعایت نشوند، مشکلات اساسی و مهم در بینی بوجود می آید. امروزه یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن جراح می باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می توانم یک جراح بینی خوب پیدا کنم؟ بهترین جراح بینی چه ویزگی هایی دارد و … ما را همراهی کنید تا شما را با ویژگی های بهترین جراح بینی آشنا کنیم.

بهترین-جراح-بینی-نیمه-فانتزی
بهترین-جراح-بینی-در-تهران
بینی-نیمه-فانتزی

ضرورت انتخاب

امروزه درصد زیادی از مردم برای انجام جراحی بینی، به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. جالب است که درصد زیادی از آنها، بدون تحقیق و فقط با هدف کوچک کردن بینی، به پزشک ها مراجعه می کنند. بعضی از آنها بدون توجه به فرم بینی و صورت خود، فقط با مشاهده چند مورد جراحی موفق، به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. درصد زیادی از آنها هم بعد از جراحی پشیمان می شوند.

برای انجام جراحی بینی، انتخاب بهترین جراح بینی از اهمیت زیادی برخوردار است. اولا شما باید هدف خود را از جراحی مشخص کنید و سپس شما باید به متخصصی مراجعه کنید که توانایی و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و تحصیلات مناسبی داشته باشد. با توجه به اینکه دارای بینی استخوانی یا گوشتی هستید، درجات علمی و سوابق کاری متخصص را بررسی کنید و بعد از آن برای جراحی بینی اقدام کنید. برای انجام این جراحی، هیچ وقت عجله نکنید و تحقیقات لازم را انجام دهید، سپس اقدام بکنید.

خصوصیات بهترین

بهترین جراح بینی، دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که باید شما از آنها اطلاع داشته باشید. در گذشته بیشتر افراد به متخصصانی مراجعه می کردند، که توانایی انجام جراحی بینی فانتزی یا عروسکی را داشتند. متقاضی این نوع جراحی ها در قدیم، خیلی بیشتر از آلان بود. امروزه بعضی از افراد وجود دارند که هنوز جراحی بینی عروسکی را می پسندند، ولی درصد زیادی از مردم جراحی زیبایی طبیعی بینی را می پسندند. امروزه بیشتر افراد برای جراحی بینی طبیعی به متخصص ها مراجعه می کنند.

توصیه ما به شما این است که قبل از عمل، درباره انواع جراحی های بینی از جمله عروسکی، فانتزی و طبیعی تحقیق کنید. بعد از اینکه تفاوت آنها را بررسی کردید، با توجه به فرم بینی خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. معمولا انتخاب بهترین جراحی بینی کار دشواری می باشد. بسیاری از پزشکان قبل از انجام جراحی، وعده بهترین جراحی ممکن را می دهند، در حالی که بعد از گذشت چند ماه، اکثر افراد با نارضایتی به مطب مراجعه می کنند. حتی ممکن است گاهی جهت درست کردن بینی طبیعی، چندین جراحی صورت بگیرد که خیلی خطرناک و پر عارضه می باشند.

ویژگی های بهترین

بهترین جراح بینی ویژگی هایی دارد که باید به همگی آنها توجه کنیم. اولین ویژگی آنها، سطح علمی بالا می باشد. باید متخصصان جراحی بینی دارای مدرک و سطح علمی بالا باشند و در مراکز آموزشی معتبر کشور تحصیل کرده باشند. دوم ویژگی آنها، بررسی تجربه و سابقه کاری آنها می باشد. حتی اگر دارای سطح علمی بالا باشند، ولی تجربه کافی نداشته باشند، امکان دارد جراحی بینی زیاد موفقیت آمیز نباشد. پس حتما به سوابق کاری آنها توجه کنید. همچنین جهت اینکه جراحی زیبایی موفق باشد، باید به اندازه کافی از علوم زیباشناختی برخوردار باشند. جراح بینی باید دارای قوه تخیل خیلی خوبی برای ترسیم بینی قبل از جراحی داشته باشد. همچنین جراحان زیبایی باید از دانش ریاضی، اطلاعات کافی داشته باشند.

بهترین جراح بینی، باید با بیمار صادق باشد و کل اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار دهد. همچنین به بیمار فرصت کافی داده شود تا بتواند خوب فکر کند و سپس تصمیم بگیرد. جراح بینی باید قبل از جراحی، جلسات مشاوره ای برای بیمار بگذارد و بیمار بتواند کامل به جراح اعتماد داشته باشد. باید ارتباط دو نفره میان بیمار و جراح برقرار گردد. یکی از ویژگی های بهترین جراح بینی این می باشد، که جراح باید قبل از جراحی، یک شرح حال کامل پزشکی از بیمار بگیرد و تمام سوابق پزشکی او را بررسی کند. همچنین بعد از بررسی وضعیت سلامتی فعلی بیمار، آزمایش ها و تست های لازم را از بیمار بگیرد تا از سلامت کامل او مطمئن شود.

دکتر پژمان سرشار زاده متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تخصص در زمینه ی جراحی زیبایی صورت و بینی و گواهینامه پزشکی از کشور کانادا جراحی های زیبایی بینی، جراحی پولیپ بینی، جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی لوزه، جراحی پلک و … را با تکنیک های به روز دنیا انجام می دهند.

اقدامات قبل از جراحی

اقدامات و آمادگی های قبل از جراحی، یکی از نکات انتخاب بهترین جراح بینی می باشد. رعایت کردن این نکات جهت دستیابی به بهترین نتیجه، ضروری می باشد. قبل از جراحی، باید از بیمار، آزمایش خون گرفته شود. این آزمایش خون جهت تشخیص و بررسی کم خونی، لخته شدن خون و تشخیص عفونت گرفته می شود. همچنین گاهی اوقات لازم می باشد جهت بررسی سلامت قلب و ریه، آزمایشات دیگری همچون سی تی اسکن و نوار قلب و… گرفته شود. اگر متقاضی جراحی بینی، خانم باشد باید از او آزمایش بارداری گرفته شود. در صورت باردار بودن، این جراحی به تعویق انداخته می شود.

باید از ۱۴ روز قبل از جراحی بینی، دخانیات و هر موادی که حاوی نیکوتین می باشد، مصرف نشود، چون باعث انقباض و تنگی رگ های خونی می شوند و در نتیجه اکسیژن خیلی کمتری به بافت ها می رسند. همچنین از دو هفته قبل از جراحی، باید مکمل های گیاهی، دارو های ضد التهاب و دارو های ضد انعقاد همچون آسپرین مصرف نشوند. مصرف این دارو ها موجب افزایش خونریزی می شوند. باید شب قبل از جراحی بینی، فرد ناشتا باشد و از ۸ ساعت قبل از جراحی، هیچ چیزی خورده و نوشیده نشود.

در روز جراحی بینی، باید از لاک زدن، آرایش چشم و صورت و استفاده از هر نوع محصولات آرایشی و بهداشتی اجتناب کنید. همچنین باید حتما ۱ نفر همراه مریض باشد. سعی کنید در روز جراحی، لباس گشاد و جلو باز بپوشید، تا در هنگام پوشیدن لباس، هیچ فشاری به بینی وارد نشود.

توجه به این نکات برای انتخاب بهترین جراح بینی، ضروری می باشد و از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت عدم رعایت این نکات، ممکن است بعد از جراحی با عوارض ناخوشایندی روبرو شوید و از نتیجه نهایی ناراضی باشید. ابتلا به بیماری هایی مانند نارسایی خون، سرماخوردگی، گلودرد، سرفه، عفونت های تنفسی و.. می تواند زمان بهبودی را به تاخیر بیندازد.

دکتر پژمان سرشار زاده

دکتر پژمان سرشار زاده

متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن – تخصص در زمینه ی جراحی زیبایی صورت و بینی – گذراندن دوره ی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصيل سال ١٣٨٦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *